středa 29. listopadu 2017

Schola Pragensis

Je již tradicí, že se v listopadu koná veletrh středních pražských škol a letošní rok není výjimkou.  21. ročník přehlídky proběhl ve dnech 23.-25.11. v tradičních prostorách kongresového centra v Praze u zastávky metra Vyšehrad.


Letos jsem i já měl tu čest zúčastnit se prezentování a  "prodávání" naší školy. "Dobrý den, mohu Vás na moment zastavit? ," takto zněla moje úvodní fráze a hned jsem navazoval: "Víte, kam byste chtěl/a jít studovat? Ne? To je nevadí, já taky nevěděl." Po úvodu začal útok. Zájemce jsme terorizovali fakty, informacemi, a výhodami naší školy. Někteří nátlak nevydrželi a s úžasem si brali letáčky a přísahali, že se určitě přijdou podívat. Jiní, již ostřílení vybírači, skepticky brali letáček a urychleně se loučili.

Ke konci velmi náročné směny a desítkách rozdaných letáků začala má znavená ústa vypovídat službu. Nevěděl jsem, co komu říkám a jestli mluvím spisovně. Každopádně jsem vytrvale střílel fakta a informace o Českoslovanské akademii obchodní Dr. Edvarda Beneše, Resslova 8, Praha 2.

Podobným způsobem probíhali všechny tři dny. Po skončení návštěvní doby všichni prezentující unaveně opustili budovu a odebrali se do svých domovů. Byli jsme rádi, že je to za námi bylo to vyčerpávající.

Doufám, že jsem někoho neodradil od navštívení naší školy, popřípadě od poslání přihlášky.



Martinec 4.E

Žádné komentáře:

Okomentovat